Skip navigation

Giving and living har lavet utallige versioner af disse gummispande, der er lavet af genbrugte traktordæk. Det er genbrug, godt for miljøet og flot design. De kan bruges til alt fra magasiner, brænde, plaider, vasketøj, sutsko, som potteskjulere til store planter og meget mere.

Jeg har dem selv i adskillige størrelser og kan slet ikke få nok. Til sommer skal jeg have endnu flere, som skal stå på terrassen med blomster i. De er gode, fordi vandet kan løbe igennem. Når jeg bruger dem til planter indenfor, lægger jeg en sort sæk rundt om planten inden jeg sætter den i spanden.

De hedder Dacarr og kan købes på givingandliving.com

Leave a Reply

